top of page

Regulamin Sklepu Internetowego

 

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://www.nowakowski.net.pl/shop-1 (dalej: "Sklep"), prowadzonego przez Funky Cats Studio, z siedzibą ul. Książenicka 1, 05-807 Owczarnia, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 5341267161

1.2. Kontakt ze Sklepem jest możliwy pod numerem telefonu 608323313 oraz adresem e-mail marcin@nowakowski.net.pl

1.3. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy, w tym zasady składania zamówień, płatności, dostawy towarów, odstąpienia od umowy oraz procedury reklamacyjne.

 

2. Definicje

  • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie.

  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  • Sprzedawca – Funky Cats Studio, prowadzący Sklep.

  • Produkt – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży.

  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

3. Warunki Korzystania ze Sklepu

3.1. Zakupów w Sklepie mogą dokonywać Klienci po zapoznaniu się i akceptacji niniejszego Regulaminu.

3.2. Klient może dokonać zakupu:

  • Poprzez założenie konta w Sklepie, co umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcji, takich jak podgląd historii zamówień czy otrzymywanie ofert promocyjnych.

  • Bez rejestracji, składając jednorazowe zamówienie.

3.3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

 

4. Składanie Zamówień

4.1. W celu złożenia zamówienia Klient:

  • Wybiera Produkt i dodaje go do koszyka.

  • Wybiera sposób dostawy i płatności.

  • Podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia.

  • Potwierdza zamówienie poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę".

4.2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.

4.3. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.

 

5. Ceny i Metody Płatności

5.1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

5.2. Klient może dokonać płatności:

  • Przelewem bankowym.

  • Kartą płatniczą.

  • Za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych [tu wstaw nazwę systemu, np. Przelewy 24.

5.3. W przypadku braku płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, zostanie ono anulowane.

 

6. Dostawa

6.1. Dostawa Produktów realizowana jest na terytorium Polski [jeśli dotyczy, można dodać inne kraje].

6.2. Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy.

6.3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, który wynosi zazwyczaj do 3 dni roboczych.

 

7. Prawo Odstąpienia od Umowy

7.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania Produktu.

7.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w formie jednoznacznego oświadczenia (np. listownie lub e-mailem).

7.3. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Produktu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

7.4. Koszty zwrotu Produktu ponosi Konsument.

7.5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób.

7.6. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. gdy przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu.

 

8. Reklamacje i Gwarancje

8.1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu wolnego od wad.

8.2. W przypadku stwierdzenia wady Produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

8.3. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail marcin@nowakowski.net.pl

8.4. W reklamacji należy podać dane Klienta, opis wady oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji.

8.5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o decyzji.

 

9. Ochrona Danych Osobowych

9.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

9.2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, jeśli Klient wyraził na to zgodę, w celach marketingowych.

9.3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

9.4. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

 

10. Postanowienia Końcowe

10.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 7 dni od momentu ich udostępnienia na stronie Sklepu.

10.3. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

10.4. Niniejszy Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie Sklepu i może być utrwalany przez Klienta w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie, pobranie lub zapisanie.

 

Dziękujemy za zapoznanie się z Regulaminem i życzymy udanych zakupów w naszym Sklepie!

 

o1

bottom of page